Bambi prevazilazi posledice požara, da li će biti dovoljno plazma keksa na tržištu

Bez autora
Aug 21 2024

Može se desiti da Plazma i drugi brendovi ne budu uvek dostupni svuda, ali radimo na optimalnim rešenjima jer je Plazma više od keksa, poručuje direktor kompanije Bambi, Dragan Stajković.

Nakon požara koji je krajem juna izbio u Bambi fabrici u Požarevcu radovi na sanaciji i obnovi proizvodnih linija koje su oštećene uveliko su u toku, a najavljeno je i investiranje u izgradnju i proširenje kapaciteta fabrike. Pored toga, uprkos novonastaloj situaciji sva radna mesta u kompaniji ostaće u potpunosti sigurna.

Međutim, zbog štete uzrokovane požarom, dinamika proizvodnje biće prilagođena raspoloživim kapacitetima, pa se može očekivati da Plazma i pojedini brendovi u određenim pakovanjima, neće kontinuirano biti dostupni na svim prodajnim mestima i na svim tržištima.

„Za nas je najvažnije da niko od zaposlenih i ljudi koji su učestvovali u gašenju požara nisu povređeni. Naši timovi uveliko rade na reorganizaciji planova poslovanja, kako bismo se što pre vratili svakodnevnim poslovnim rutinama. Neizmerno sam zahvalan svim kolegama koje su pokazale neverovatan trud, zalaganje, i spremnost da se prilagode situaciji. Posebno smo ponosni na činjenicu da će sva radna mesta u kompaniji Bambi tokom trajanja ove situacije biti u potpunosti bezbedna. Agilnost i posvećenost zaposlenih ključni su u ovom izazovnom periodu, kako bismo našim vernim potrošačima nastavili da nudimo njihove omiljene brendove”, istakao je Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi.

Iako je u rad pušten proizvodni pogon koji nije bio zahvaćen požarom, deo proizvodnih linija moraće da se obnovi kako bi proizvodnja mogla da se nastavi u punom kapacitetu.

„Trenutno radimo na prioritizaciji portfolija i u skladu sa kapacitetima proizvodnih linija, menjaće se i struktura portfolija, kao i dostupnost proizvoda. Bambi svakako nastavlja da plasira svoje proizvode na tržište, ali možemo očekivati da u određenom periodu ispred nas Plazma i pojedini brendovi neće uvek biti dostupni na svim prodajnim mestima i na svim tržištima. Svi znamo da je Plazma mnogo više od keksa, to je ukus koji je obeležio odrastanja mnogih generacija. Zato su i naši napori usmereni ka tome da pronađemo optimalna rešenja kako bismo se što pre vratili uobičajenom poslovanju, te molimo sve naše verne potrošače, kupce i partnere za razumevanje i mrvicu strpljenja”, rekao je Stajković.

Kompanija Bambi je pre pet godina postala deo Koka-Kola HBC grupe i kako ističu posebno im znači što u svemu ovome nisu sami.

„Novonastale okolnosti u potpunosti su izmenile poslovnu dinamiku naše kompanije, ali i ubrzale naše razvojne planove. U ovakvoj situaciji za nas je izuzetno značajno što iza nas stoji jedan veliki sistem kao što je Coca-Cola HBC. Uz ogromnu podršku i ekspertizu kolega iz grupe, mi investiramo u izgradnju, obnovu i proširenje kapaciteta, kao i pronalaženje načina da što pre nastavimo da proizvodimo sve naše proizvode punim kapacitetom. Upravo zato ćemo u pomenutu obnovu da investiramo još više od prvobitnog plana, u skladu sa najvišim mogućim standardima“, zaključio je generalni direktor kompanije Bambi.

Bambi proizvodi nastaviće da budu sinonim za kvalitet, jer je to osnova poslovanja kompanije i nešto oko čega se neće praviti kompromis.


Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik